مرکز بررسی و تحلیل فیلم و سریال

تلاشی برای غنی سازی فرهنگ و افزایش سطح آن در این مرز و بوم

مرکز بررسی و تحلیل فیلم و سریال

تلاشی برای غنی سازی فرهنگ و افزایش سطح آن در این مرز و بوم

مجموعه ای فرهنگی تصمیم به ایجاد کانونی برای تحلیل فیلم ها و سریال ها دارد .

معرفی مجموعه و طرح لایک

پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۵۰ ب.ظ
بسمه رب الشهدا

عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما کاربران گرامی :

در اولین پست قصد معرفی اجمالی مجموعه فرهنگی شهید صیاد(ره) را داریم . این مجموعه فعالیت های خود را در راستای اعتلای فرهنگ این کشور آغاز کرده و هم اکنون بر حسب نیاز فعلی و تصمیم گیری ها مطابق با صلاحدید گام نخست سایبری خود را با موضوع تحلیل فیلم و سریال برداشته است . در شرایطی که دشمن یک لحظه از فعالیت های خود دست نکشیده و غافل نمی شود دور از عقل است ساکت نشستن و نظاره کردن . تلاش ما بر این است که به جای اینکه به جوانانمان بگوئیم : « این سریال را نبین » یا « این سریال بد است ، تهاجم فرهنگی است » با دلیل و مدرک و سند و تحلیل های منطقی به او این امر را نشان دهیم تا دیدن همراه با تحلیل درست را جایگزین این دید تندروانه کنیم .  در واقع به جای « چه را نبین » و « چه را ببین » ترجیح میدهیم قدرت تشخیص را افزایش دهیم تا خود فرد بتواند خوب و بد را تشخیص دهد . باشد که مقبول و موثر واقع شود .

در این راستا با طرحی به نام لایک گام به میدان گذاشتیم . لایک چکیده ای گرافیکی تهیه شده توسط مجموعه فرهنگی شهید صیاد است که سعی شده تمامی مطالب به نحوی جمع بندی شده گنجانده شود . با این هدف که قدرت تشخیصمان را بالا ببریم .
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۹
مجموعه فرهنگی شهید صیاد

نظرات  (۱)


موافقم هرچند که  برای همه نمی توان این نسخه را پیچید...
بنا به ظرفیت افراد باید گفت ببین و تشخیص بده و انتخاب کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی